Ми рекомендуємо каву Blaser cafe зі Швейцарії.
Швейцарська компанія Blaser (вимовляється за правилами німецької мови як [блазер], а не [блейзер]) є одним із найстаріших виробників кави в Європі. Саме як виробник розпочала діяльність у Берні у 1922 році. Blaser – це прізвище засновника та династії загалом. Компанія до кінця 2000-х років мала організаційно-правову форму Сімейне Акціонерне Товариство та спеціалізувалася на постачанні зернової та меленої кави до ресторанів та торгових точок Західної Європи.
У 2008 році компанія викуплена групою інвесторів із США. Список постачальників сирого зерна був значно розширений і охоплює зараз практично всі території світу, де вирощуються арабіка та робуста. Створено повний виробничий цикл від контролю вирощування до взаємодії із кінцевими споживачами. Утворено оптовий підрозділ. Почалася торгівельна експансія на нові ринки, у тому числі Східну Європу.
«Блазер» донедавна не був широко представлений у Східній Європі.
По-перше, продукція компанії входить у верхній ціновий сегмент ринку. Асортимент продукції – кава тільки високої якості. Без бюджетних варіантів.
По-друге, компанія Blaser виняткову увагу приділяє смаковим якостям кави. У цьому полягає унікальність, "фішка" цього виробника. А жителі пострадянського простору, слід визнати, не привчені розумітися на нюансах букетів купажів, а тим більше розрізняти на смак моносорти.
Останні 5 років в Україні та країнах СНД активно будується дистриб'юторська мережа. Помалу відбирається частка ринку у ветеранів галузі, таких як Lavazza, Paulig, Julius Meinl (Юліус Майнль). Ресторанним закупникам, та й просто звичайним покупцям супермаркетів буде корисним розібратися в особливостях асортименту Blaser і вирішити: яка кава краща.
Головною особливістю виробника є великий вибір. У цьому полягає перевага для дрібногуртових покупців – завжди можна коригувати асортимент під бажання відвідувачів ресторану. Також це дозволяє пропонувати нові незвідані смаки поціновувачам кави – «кавоманам», яких стає дедалі більше.
Пропонований асортимент складається із шести ліній. Упаковка кожної лінії завжди одного і того ж кольору.
Лінії зернової кави Blaser
У кожній лінії (крім безкофеїнової) є до десяти позицій:
1. Gold. Найпопулярніша лінія. Упаковка насиченого жовтого кольору. Популярні найменування: Symphony, Ballerina, Orient.
Особливості лінії. Всі суміші тільки на основі арабіки (крім позицій Symphony та Crema з незначним додаванням робусти). У кожній суміші представлено щонайменше п'ять сортів арабіки різного територіального походження. Обсмажування від світлого («скандинавська») до темнішого за середнє («віденська» або «французька лайт»). Смаки збалансовані без яскраво виражених гірчинок і кислинок.
Лінія Gold задовольнить усіх. Ідеально підходить для повсякденного споживання та для «кави з собою».
2. Lille & Rose. Пакування вишневого кольору.
Особливості. 80% арабіки та 20% робусти у всіх сумішах лінії, але різного територіального походження. Обсмажування - темніше за середнє. Гіркота знижена. Сильно виражені солодкі ноти. Ідеальна розробка фруктового букета. Одна з позицій лінії брала приз на конкурсі сліпої дегустації у категорії «Найкращий кавовий букет».
Цінителі кави вже встигли охрестити лінію як «дамська кава». Підходить для тривалого «сидіння» в кафе з ноутбуком або в очікуванні побачення через помірну міцність (можна випити багато без шкоди для здоров'я).
3. Nera. Упаковка чорного кольору. Найпопулярніший бренд лінії – суміш Opera.
Особливості. Різне у відсотковому співвідношенні змішування арабіки та робусти для кожної суміші. Зазвичай, 70%/30%. Обсмажування темне («французька»). Представлені дві суміші підвищеної міцності внаслідок найтемнішого («італійської») обсмажування – Marrone та Italia. Всім позиціям незалежно від ступеня обсмажування притаманні потужні інтенсивні букети та яскраво виражена гіркота. Кислотність знижена. Звичний смак класичного еспресо. Barista d’Arte – найчастіше вибирається суміш для європейських конкурсів бариста.
Найкращий варіант миттєво підбадьоритися. Якби в Україні був популярний ристрето, то лінія Nero була б оптимальною для цього способу приготування.
4. Лінія Cote d'Azur [кіт-д-азур] - «Лазурний берег». Блакитна упаковка.
Особливості. Суміші з арабіки (крім позиції Saint Tropez із вмістом робусти). Обсмажування середнє. Акцент на незвичайних смакових відчуттях: перехідному, «грайливому» букеті та яскравому післясмаку. Кислотність вища за середню. Гіркота помірна.
Лінія орієнтована на кавових гурманів та поціновувачів яскравих відчуттів.
5. Platinum - лінія виключно з моносортів одного територіального походження. Представлені унікальні позиції, які часто випускаються обмеженими партіями. Приклади: Java (Індонезія), Pure Vida (Болівія), Supremo (Колумбія). Іноді з'являються у продажу найдорожчі легендарні моносорти: Captain Cook (Гавайї), San Cristobal (Галапагоські острови), Blue Mountain (Ямайка)
6. Лінія Organic - кава без кофеїну. Упаковка білого кольору. Представник – найменування Sera. Декофеїнізація відбувається за спеціально розробленою технологією – виключно за допомогою пари та води, без використання будь-якої хімії.